FÖRLÅT MEN....

FÖRLÅT FÖR MITT USLA BLOGGANDE! DET ÄR SJUKT... men jag har haft så mycket att plugga till.. det är läxor och prov hela tiden det känns som en helt annan värld att börja 7:an men jag försöker blogga det gör jag, jag lovar det! Hoppas ni förstår osv.. ska strax lägga ut bilder för nästa inlägg :) 
 
 
Ahjuste tänkte berätta like kort om ridpasset idag också, Vi kom dis och Sussi sa att vi skulle rida barbacka idag, jag fick ta Lika (en c-ponny) och så gick vi till padocken (vet inte hur de stavas ;S ) Och så fick vi gå runt lite och skritta över lite bommar och så, Sussi ('"rid läraren") hade med en longerings lina, så halva padocken skulle gå till att Sussi skulle longera Elgada och där på skulle dåen av oss sitta på utan saldel med bara en jord med två handdag på. (Kommer inte ihår vad det heter när man gör så) och när det tillslut var min tur att göra övningarna, det var balansövningar så skulle vi trava och så skulle jag släppa ena handen och sedan försöka att släppa den andra också. och så skulle vi galopera lite, sedan bytte vi så jag fick rida lite över bommar och så (fortfarande barbacka fast en annan häst) när alla hade gjort balansövningarna så frågade Sussi om någon ville testa hoppa barbacka på Elgada fast att Sussi hade longerings linan på. Hon frågade mej sen och jag sa att jag kunde testa oh det var superkul! Det var den roligaste ridlektionen på länge! 
 
Så idag har jag ridit barbacka och gjord balansövningar och hoppat 60 cm Barbacka! ;D 
Haha det var de här inlägget! vet ej om det var så intresant för er men.. 
 
HEJDÅ 

Kommentarer

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

@-mail: (Visar jag inte)

Hemsida/Bloggadress:

Berätta vad du har på hjärtat raring:

Trackback
RSS 2.0